AVKLARAT!

Såja!

Nu är utvecklingsamtalet avklarat!
Dom sa att jag va bra, men MYCKET pratig (som jag har hört i alla mina år som jag har gått i skola)
Men annars va väll allt bra.

Snart blir det att åka vidare till farmor som åker ikväll till bosnien!
KOMMER SAKNA DIG FARMOR! (inte för att va oschysst mot henne men det bli skönt att hon åker för då slipper mamma och pappa tjata om att jag måste gå och hälsa på henne)
Hhihi ;)

 Vi skulle träna idag men det blev tyvär inställt p.g.a vädret,eftersom vi springer ute. Och så är det avslutning imon.. (handbollsavslutning)
Och HATAR verkligen det eftersom VARJE år så säger dom MITT EFTERNAMN FEL!!!!
bLIIIIIIIIIIIIIIIr så arg! Det är väll inte så svårt att säga halilkanovic?


Men nu måste jag dra för nu ropar mina föräldrar på att vi ska åka

Kram <3

Kommentarer
Postat av: Nejra

Haha, det där med efternamnet är så sant! Mitt efternamn uttalar dom alltid S A L T S I N O V I S! Haha!

Btw. Super ti je blogg! x)

2012-04-19 @ 11:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback