BIO-TIME

tja tja tja tja tja tja hej :)


Sitter och väntar på Wilma för att gå ner till biion !
Fast innaaann (om hon vill)
såå vill jag gå och köpa strööösel glaaas MUUMS..
Fast vi får oxå se om vi hinner ;D

Hittade mina indian-armband som jag köpte när vi va nere i Italien!
Det var en indian som sålde dom och sa typ till mig (eller inte till mig, till en jag känner eftersom jag inte kan Italienska)
Men han sa typ att dom här armbanden bettyde saker och skulle ge någonslags kraft!

Asså jag har fyra stycken

Kärlek
Styrka
Mod
Hopp

Det betyder då att jag har själva kraften inom mig.
Aasså som Hopp tex. Jag har hopp då inom mig..
Aja ni fattar väll !
Men häftigt ju? Men lite skrämmande eftersom han va lite läskig.. hehe ;)
Får väll se ifall det funkar!



we're sexy and we know it!


KRAamm <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback