Fundering...

Helllu ! :)
Jag och mina kompisar har kommit på något..
Asså jag har inte frågat mina föräldrar eller något men den där saken man har under tungan. Ni vet det som är mellan tungan och under sak tungan.. assåå... det är vääääääääldigt konstig förklaring ;)
Men ifall ni tar upp tungan så ser ni något som ser ut som en båge? haha.. jag vet inte men iallafall,
ni vet KISS (asså bandet kiss inte kiss-puss)
Aaa.. enligt vissa har dom klippt av dom där sakerna det är därför han som har sååå lång tunga, har en sån lång tunga ;)
Och enligt mina kompisar har inte jag en sån sak som är under tungan..Så jag har en kiss tunga :D
Haha, nä men seriöst.. Det är lite äckligt :S
Men nu ska jag duscha!
Får säga gooooooodnatt till er mina sötnosar!
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback