Hallå !

Hej !

Förlåt att jag inte har gjort inlägg på bloggen på några timmar men nu är jag här igen :D

Är lite stressad just nu för kl är 9 och jag har inte duschat än.. Och jag duschar i ungefär i en timme+ att jag ska fixa lite (borsta tänderna, tvätta ansiktet) så kommer jag säkert att somna vid 11.. Och det är INTE bra, för jag har varit sååå tröött hela dagen och vill lägga mig tidigare så jag kan va pigg imorgon men det kommer säkert inte hända!



VET NI VAD?!
Ska på cirkus på söndag! ÅHH, jag ääääääälskar cirkus och vet ni vad.. När jag var liten ville jag alltid bli clown!
Det var min dröm, men tyvär så kan det drömmen inte bli sann eftersom jag är allergisk mot pälsdjur ;(
Men om jag inte va det skulla jag säkert va en liten clown nu ! ;D
Men som sagt! JAG älskar cirkus, det är såååå roligt och se på när dom gör sina konster!
Man kan aldrig bli för liten för cirkus! ;)


Men nu ska jag duscha innan det blir försent!

Kram och godnatt !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback