Hejsan bloggis !

Hej !
Förlåt att jag inte la in några inlägg igår, men jag hann inte!
Men nu är jag här igen ! :D
Vetni vad !?
Ni som har läst eller läser min blogg vet nog att jag är GALEN i teater och skådespeleri!
Och jag har registrerat mig på en hemsida som söker sånna här skådespelare!
Sen så när man har då registrerat sig så börjar man söka efter annonser!
Men tyvär så måste man.. ja.. man måste betala för att kolla på annonser..
Så......Ja...
MEN..!!
Jag ska inte säga detta till mina föräldrar (jag vet att det är dummmmmmmt)
Men jag ska betala 70 kr per vecka genom SMS!
Asså, jag måste göra det, men sen när jag inte vill betala mer så säger jag till och så är allt bra igen!
Men jag köper 100 kr till mitt sim-kort och sen så slösar jag 70 kr!!
Sen efter en vecka så slutar jag, och då mååååste jag väll hittat något skådespelari jobb?
HOPPPPPPPAS DET IALLAFALL FÖR TÄNKER INTE SLÖSA 70 Kr I EN VECKA OCH INTE FÅTT NÅGOT JOBB :D

Faaasst helt ärligt tror jag inte att jag kommer få något jobb.. Men nu ska jag skärpa mig och tro på mig själv!
För om man tror på sig själv och tror att det kommer hända så kan det faktiskt hända !!
SÅ FÅR SKÄÄÄÄÄRPA MIG :D
Nu får det räcka med skrivandet! Börjat få ont i huvudet ;)
KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback