R U B R I K .

Hej ! :D
Jag vet att jag inte har bloggat men har haft det fullt upp!!
Igår hann jag inte för jag inte var hemma!
Jag och mina tjejer sov över hos Emma!
Och kom hem typ vil kl 12 sen har jag inte varit på datorn men nu så ska jag blogga lite innan jag ska gå och lägga mig :)
Just nu har vi gäster som ska va hos oss hela helgen, och dom är ju inte precis roliga!
Men jag får väll stå ut!
Kom på en sak.. nästa vecka är det ju FREDAG DEN 13!
Hoppas verkligen jag inte har otur för jag har något förbannelse över mig!
Nä, men jag lovar..jag har otur och så ger jag otur till alla folk!!
Aja.. Får väll leva med det ;/
Jag har så ont i huvudet nu så tänker nu gå och ta en huvudvärkstablett och sätta på mig pyjamasen och hoppa i säng !!
Godnatt och sov sött !

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback