SVAR IGEN :)

Hej !!

Nu tänkte jag svara på några mer frågor :D

1.kommer du hem till mig snart ? <33333
-Haha.. först måste jag veta vem jag ska komma till ! ;D


2.va det mig du skrev om när du svarade fisen och lillen ? <3
Åh.. haha aa det va det, det var dig jag skrev om ;)



3.du måste säga vem den snyggaste killen i 9an är och jag ska få veta namnet!
Den snyggaste killen måste vara Karl krüger ;) HHAAH :D
Japp det är den snyggaste killen :)


4. hur grym är thegerström ?
Inte så grym ;)
Haha, joo du är jätte grym thegerström ! :D


5. om du skulle vilja bli tsm med någon 98 , isåfall vem?
Jag vet faktiskt inte, det finns ju jätte många 98:or, har inte precis hunnit träffat alla så jag vet faktiskt inte ;)



6. världens bästa person?
Jag tycker inte bara en person är bäst, jag känner hur många som helst jag tycker är bäst!



SSååja.. !
Nu är det klart!

Kram så lännnnngee !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback