Svar !

Hej bloggen!

Tänkte svara nu på dom frågorna som har ställts hitils ! :)



1.Hej Belma jag undrar vem du gillar !?

Du har en jätte fin blogg ! <333

-Hejsan! ;)
Haha.. joo jag gillade en kille som inte bor där var jag bor.. (han bor mycket längre booooort)
Men just nu är han tyvär tillsammans med någon så jag gillar han inte längre! Så just nu gillar jag inte något 1

Tack så mycket! <333


2.Hej! Allt bra?

-Hejdu ! :D
Allt är faktiskt jätte bra ! ;)
Bättre än vanligt!
Själv då ? :D

Kram<3



3.Får du dricka alkohol vid denna ålder som du är nu vet inte hur gammal du är?

-Hej!
Jag är 14 år, och jag får absolut inte dricka alkohol för mina förlädrar. Visst om jag ska vara ärlig så har jag väll testat öl eller något liknande men inte något jag kanske dricker! bara testat!

Kramar ! <3 :D



4.Vem är den snyggaste 96:an på din skola ?

-Hahaha ååhh.. jag tror jag vet vem som har frågat ;)
Men jag har lovat att vara ärlig så får väll vara det!
Joo det snyggaste är då en 9:a.. VILL VERKLIGEN INTE SKRIVA HANS NAMN HÄR PÅ MIN BLOGG OCH DET HOPPAS JAG NI FÖRSTÅR! :)
Men han är faktiskt jätte snygg !  ;D

Puss på er två ! <3




Men snart ska jag till handbollsavslutning så bloggar mer efter!

KRAAAAAAMAR! <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

fin blogg!

2012-04-19 @ 14:48:18
URL: http://amandasormans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback