Denise gästbloggar ;)

Hej!
innan denise gästbloggar tänkte jag skriva liite ;D
Denise har gjort något med texten så det är feta bokstäver...
Och jag kan inte fixa det eftersom när jag stänger av fetsaken så
kommer ju det fortfarande.
Aja, nu ska jag daaaaansa liite !

KRaM <3



Heeelllluuuu Denise här :D
Ja som ni ser så gästbloggar jag lite eftersom att belma dansar just dance 3 ;)
Hon är "väldigt duktig" ;)
Jaja idag har vi väll fjantat oss som vanligt ;)
Men aa vad ska jag skriva ?
Om ni undrar så är jag belmas kompis som heter denise då ;)
Jag är 13 år och fyller snart 14 .
Jag spelar handboll i samma lag som Belma och går även i samma klass ;)
Det var lite om mig .
Men ni får ha det bäst för det ska jag ha !

Puss och kram till alla belmas läsare:D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback