.

Hej !
Jag är ensam hemma... och det är såååå läskigt!
Det spökar hemma hos mig och det värsta är att jag bor i ett vårningshus och det läskiga med det är källaren.:(
Men jag ska klara mig!!!
Ifall jag inte bloggar imon eller i övermorgon så ring till polisen och anmäl att jag är försvunnen eftersom då har spökena tagit mig ;)
Haha.. skojar :D
Nu sitter jag och kollar på disney channel eftersom kortet som har alla kanaler finns uppe i mitt rum och eftersom jag inte vågar gå upp och hämta det så får det bli disney channel på engelska ;)
Imorgon blir det kanske att mina tjejor sover hos mig och vi kanske ska kolla på hunger games ;)
Någon som har sett den?? Ifall den är dålig säg till då eftersom tänker verkligen inte slösa pengar på en värdelös film ;)
hhhhhhhhhiihi
Men nu ska jag ta modet och gå till köket och fixa något att äta!
Bloggar kanske mer senare !
KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback