FÅR INTE BLI SJUK!

Haaaar väääldig stor paniik nu!

Hostar, nyser, min näsa rinner, min näsa kliar..
Åhhh!
FÅR inte bli sjuuk!
Har inte varit sjuk sen ettan och får inte bli det mer!!!
Och så ska jag ju spela match imon!
Dom sista matcherna..
Nää.. nu ska jag inte ligga här!
Ska göra en kopp te, sätta på mig pyjamasen och kolla på en film!
Sen måste jag upp tidigt imorgon!
Men hur ska man igentligen göra?
Eftersom vi kommer ju flytta tiden imon (EN TIMME FRAMMÅT, SÅ INGEN GLÖMMER)
Så ska man sätta alarmet på kl 5 om man sak vakna kl 6 ????
Aja, jag gör så :D

Men nu ska jag gå och mysa ner mig ;)



KRAM <3




Kommentarer
Postat av: emma

AHAHAHAHHA, Finfin bild :)<3

2012-03-27 @ 17:20:51
URL: http://emmawardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback