HEJ :D

(Hej ! 

Jag vet att jag inte har lagt ut ett inlägg på länge men jag kommer kanske inte hinna göra det 
varje dag eftersom jag har MAAASSOOR att göra :D

Men nu ska jag berätta lite om mig sjäälv som jag lovade i första inlägget
att göra !:)


Okej...Som ni förstår så heter jag ju Belma :)
Jag är 14 år och fyller år den 9 februari.
Mina förlädrar kommer från ett annat land fast jag är född här i Sverige!
Jag har 2 bröder fast dom är ganska gammla :D
Jag har 4 bästa vänner som jag älskar!
(vet inte vad jag skulle göra utan dom)
Jag spelar handboll, och har spelat piano men jag slutade eftersom
piano läraren var peddo ;)
Hahah neej.. man han var seriöst läskig och jag slutade på grund av det :D
Jag har varit i exakt 11 länder
och hoppas på att åka jorden runt!
 Min dröm är att åka till Amerika och bli skådespelare
eftersom
jag älskar teater och skådespeleri
(jag övar på att låtsas gråta varje dag :D)
Fast jag får ju inte hoppas för mycket!
Jag älskar godis och vet inte hur jag skulle
klara mig utan det ;)
Jag läser spanska, och engelska såklart ;)
Jag älskar att skämma ut mig och kan bli gaaaalen ibland!!
Jag skrattar mycket och mina vänner kallar mig trög..
fast, okej, jag är trög ;)

Jaaa..... det var lite om miiig dåå:)




Vääääldigt gammal bild men den får duga för snart tar jag nya bilder och lägger ut ! :D

KRAAAAM <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback