Hej !

Hejsan!

Tänkte lägga ut ett inlägg innan jag åker ner till handbollen :)

Har precis kollat lite på bikinisar på nätet och har äntligen beställt en bikini!
Tänkte att det var dags att leta för så som vädret är nu kan man ju bada snart ;)

Har kollat lite nu efter bowlingtider till the big bang (eftersom jag och mina kompisar tänkte bowla i helgen)
Men det finns inte en enda tid!
Allt var upptaget, eller inte allt då det finns ju tider kl 23.00 men jag tror inte vi tar den tiden ;)

Min fot är tyvär INTE bättre................
fortfarande uppsvullen och blå. Går fortfarande på krykor och mina händer gör ont ;(

Och så fick jag reda på att vi INTE ska åka någonstans på sommaren, så man bli kvar här i vår lilla köping..
Vi får väll se hur jag kommer klara mig ;D
Nu är jag faktiskt hungrig så får väll äta något innaann jag åker till handbollen :)

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM<3


Kommentarer
Postat av: AAAAAAAAAHH

VIMÅSTEÅKAOCHBOWLA!



men altså, jag tkr vi kan åka på fredag sedan slagga eller något ;)<3

2012-03-28 @ 16:36:47
URL: http://emmawardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback