INTE IGEN!

Det har hänt igen..
Det som inte fick hända...
Jag stukade min fot!

För ett år sen stukade jag den andra foten,
för typ mer än en månad sen stukade jag den andra foten igen
Och idag...... stukade jag den här foten som allllldriig har blivit stukad :(

Ajuste.. vi spelade match idag ;)
(orsaken att jag stukade den)
Vi förlorade båda matcherna fast vi skulle ha vunnit den
andra matchen om inte två FetaCpÄckligaStörda dommar jävlar dömde
Åhh! Man blir ju så arg!


Men nu är jag glad igen :D

Jag är veerkligen jätte hungrig fast jag vet inte vad jag ska äta!


På tal om hungrig..
Har något sätt Hunger games ?

Det är en film då ifall något inte fattade :D

Det va ju bioprämiär för två dagar sen så ni som läser kanske inte har sätt den.
Men måste verkligen se den!
Den verkar ju jätte bra.

Men nu ska jag äta något :)


KRAM <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback