klart !

Hellluu :)

Nu är jag klar med att tvätta bildäcken!

Min bror kom för en timme sen, han bytte däck på sin bil och sa att jag fick
100 Kr om jag tvättade alla 4 däcken :D
Jag behöver pengar nu eftersom det enda jag har är 5 Kr..
Så jag behöver spara lite, men det tråkiga är att när jag har pengar så
måste jag slösa alla pengar jag har.
Så det är därför jag måste spara lite ;)


Imon spelar jag handbollsmatch..
Måste gå upp tidigt och det orkar inte jag ;(
Men jag hoppas att vi kommer hem med vinst!!


Men nu ska jag gå och tvätta mina naglar eftersom det är sånt här
svart under naglarna och brevid. Det stör mig inte, men det seeer sååååå äckligt ut!




KRAM <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback