Onsdag 28 Mars.

Hej ! :)


Nu har jag gjort klaart svenska läxan!!
Jag fattar faktiskt varför vi ska kunna den, det är typ ord.. sen så ska man para ihop dom orden med andra ord som betyder samma sak, fast det står annorlunda. Det ääääär sååå jobbigt! Men jag kan iallafall ;)

Idag var jag hos skolsköterskan men min fot, och hon sa att det var något slags fel och att jag skulle ringa in till
sjukhuset och kolla igen..Men det orkar ju inte jag..!

Aja...Imorgon är det torsdag, seeeegaste skoldagen!
Vi har två gånger Fysik/biologi
Två gånger So
Svenska i 1 timme och 10 minuter och sen idrott..
Och hela den skoldagen pågår till halv 4..........
JAG vill inte ;(

Men nu måste jag gå och duscha!!!


image description


Juste.. vill ju säga TACK till alla som läste min blogg igår! Fick jätte många sidvisningar och besökare! Blev jätte glad! Tack så mycket och hoppas ni som tittade, tittar igen!!


KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback